Blogger Backgrounds

Saturday 17 December 2011

the best way

salam,,
hai,, t0day that was s0mething that i was i really want t0 happen t0 me,, kdg2 tuhan ni uji kite tgk sampai mane umat die mampu diuji, nmpk nye aku gagal, aku cepat sgt putus ase, aku tak kuat,, tapi hari ni, DIE makbuLkan d0a aku, aku sekarang da faham kenape semua ni jdk,, senanye, aku ni perlukan penjelasan yang terang baru aku pham,, what can i d0,,?? hmm,, tape sekarang bile da tau pekare senanye,, dengan izin tuhan aku mampu k0t hadapi semua ni,, aku relakan k0 pergi syg,, aku tahu ade hikmah semua ni,, and 0ne m0re thing, s0ng that's was sing by shila amzah is patah seribu it's really meant t0 me,,

*walau, kau tiada disini, ku tetap ingat semua pesanmu, ku hidup se0lah,0lah kau masih ada bisikan kan kata kepada ku *



muke sedih ,, haha nmpk ta muke ta letak pape ni, suci kan,,??
*iklan jap,,*

0 comments: