Blogger Backgrounds

Thursday 8 December 2011

6 April 2010 until 5 December 2011

salam semua.


mesti semua nk tau ade ape kat 6 april 2010. ok. tu tarikh paling indah buat aku..tarikh tu aku di purpose oleh someone yang berhajat untuk jadik kan aku permaisuri hidupnya dan ibu kepada anak2 nye. ingat lagi mase tu.. merah nye muke aku even hanye dilamar dalam telefon aku yakin keikhlasan die.. sekarang da dekat dua tahun.. sekelip mata hubungan ni berakhir dengan keegoaan masing - masing.
aku tujukan entry ni untuk mr.dexit.. aku ingat lagi mase mule2 aku dilamar tok jdk gf die.. aku malu n tak sangke die memilih aku untuk warnakan hidup die. siyez memg ta sangke.. btw. die antara orang yang paling jauh beza umurnya dengan aku yang sudi menjadikan aku permaisuri hidup die.. ingat lagi mase aku mulakan hubungan ini dengan salam dan diekate die mampu ubah aku dan jage aku.. aku yakin die mampu,aku terime die.. namun. sekarang..die bukan lagi milik aku.. yee.. sampai sekarang kadang - keadang aku masih tak dapat terime die betol - betul pergi tinggalkan aku.. dielah insan pertama yang mampu membuat parents aku terime hubungan kami dengan hati yang terbuke.. aku rindukan die..

pa, ma tw sekarang kite da tader ape2..tp izinkan ma panggil pa dengan panggilan tu eyh..?? pa,da banyak da entry ma buat untuk pa n harap sangat pa bace.. pa,, da 3 hari pa diam je... ma tw ma mungkin mengade nk kan perhatian dari pa even ma tw pa tengah sibuk kerja.. ma tw salah ma.. ma mintak maaf eyh syg.. ma rindu pa.. ma ingat lagi mase mule2 kite cple pa pernah cakap nk tamatkan zaman bujang pa dengan ma.. pa nk serius ngn ma.. raye thun lepas. pa belikan ma kupa.. bile ingat balik kelakar rasenye.. ade ke patot raye - raye mintak bebear.. apelah ma ni kan..?? kite pergi kerja same2 balik pon same2 ingat dulu ma pernah merajuk ngn pa.. padahal ma tatau pon pa ade masalah. ma nak pa je paham ma.. tp ma ta penah paham pa kn..?? sampai pa sanggup dtg kat belakang kedai ma n terus pelok ma n cakap pa mintak maaf.. siyez ma rindu sangat pelukan pa.. mase tu ma rase bahagie sangat.. lepas ma da benti kije ma masok blaja macam2 pa usahakan untuk ma g sambung blaja.. terimekasih pa.. mase sem 1 ingat lg ma penah buat masalah n buat pa sedih.. ma mintak maaf.. tapi pa tetap ade lagi kat sisi ma walaupun da 3 kali ma buat pa sedih.. pa tetap ade untuk beri nasihat kat ma.. ma ta bersyukur kan dpt pa.. kali ni.. ma akui ma kecik hati ngn pa tapi  kalu nk difikirkan kecik hati ma.. baru sekali berbanding pa.. me mengade kan pa..?? kesian pa..kejam nye ma buat pa mcm ni..ingat lagi pa sanggup dtg jauh2 semate nk hantar ubat kat ma sebab risaukan ma.. pa belikan kupa tok ma.. pa..ma menyesal.. senanye ma takot kehilangan pa.. tapi.. ma selalu tak percayekan pa.. ma salu bwk ma g jln2.ingat lagi mase kat melake.. ma ajq pa g jln sebab ma ade wet sikit mase tu.. mase tu pa tanak sebab tader transport tapi pa turutkan jugak kehendak ma.. mase nak carik minyak wangi tu ma cerewet sangat..kesian pa kene layan kerenah ma.. ma merajuk sebab ta dapat pilih lame2 minyak wangi tu.. padahal shopping mall tu da nk tutup da.. pa tgk ma merajuk pa tarik tgn ma g naik atas balik.. ma pulak tanak.. pastu ma kene mara ngn pa.. pa jalan laju sangat n tinggal kan ma kat belakang..pastu nk suruh pa pujuk punye pasal ma pun jalan laju dari pa n potong jalan pa..n terus masuk dalam kete n kunci pintu.. bile ma duduk dalam kete tu ma tgk pa penat jalan g kat ma.. ma ingat pa tanak pujuk ma.. ma bukak pintu tu n terus cium dahi ma n gosok pale ma n ckp lepas ni kite beli kat tempat lain eyh..sory tw ma.. ;'(  time tu ma masam je muke.. kesian pa ma buat ma cmtu kat pa.. sory tw pa.. pa salu bawak ma g jalan2.. time g genting dulu..selambe kodok je pa jemput ma kt uma sewe ma n terus turun genting dengan pa yang berseluar pendeknye dengan tader duit nye.. kite overnight dalam kete je kn..?? rindu time tu.. pa,, pa ingt tak mase kite g beli minyak wangi n baju baby same2..?? kite beli 2 set..hamper punye sampai org kedai tu ingat kite nk kawen.. wah besnye..pa suke sgt tgk baju baby...ma senyum je tgk pa senyum.. tapi pa da tader da dalam hidup ma lg.. pa diam dan terus diam.. lepasni ngn sape lah ma nk ngadu sakit ma,suke ma, ma nk ckp gud nite kat sape..?? da tader da semue tu..pa, ma janji ma simpan semua memori kite.ma selalu doakan pa berjye n dapat capai cite2 pa tok bukak kedai sendiri.. pa,biase ape2 jdk kt hubungn kite ma gtw mak.tp ma tkot..tkot mak mara sebab wat pa sedih lg.. pa, ma kalu boley nk pa jdk husband ma nanti boley...?? pa, nanti sampaikan salam ma kat family pa eyh.. las ma mintak,pa jage diri pa,ma tak mungkin dapat lupekan pa.sebab pa pernah jdk SAHABAT,TEMAN,MUSUH dan kekasih ma. i love u pa.. kalu rindu ma, cntct ma eyh.. ma salu ade dekat ngn pa,,  n salu tgk video ni k..ma sayang hubungan ni pa..ni luahan ma, ma nak pa tw,mase kite bersama dulu tak pernah sekelumit pon hati ma beralih arah dekat laki lain even sampai sekarang pon..pa pon tw kan macam mane ma sygkan pa sangat2..betul laa kate orang,kepercayaan sangat penting dalam hubungan tapi sayangnye.. kepercayaan tu yang kurang dalam hubungan kite..namun ma akui itu semua atas kesilapan ma sendiri n setiap manusie buat kesilapan. insya Allah..boleh diperbaiki kelak kalu kite mulekan hidup baru kembali.





p/s :: mencintai seseorang itu tak semestinye kite memiliki 



















0 comments: