Blogger Backgrounds

Thursday 29 September 2011

nuralmeera nafeeza

assalamualaikum...
   hohoho... cian belog aku nih.. lame da yer ta update entry baru.. maklumlah saye nih tidak lah sehebat Nisa Kay yang suka menaip dan mampu meng-update belog hampir setiap hari.. tapi tape..aku sentiase akn cuba mengusahakan memperbanyak kan entry aku nih... haha..alahai sekema nyew ayu ayat ko.. hihihi (ketawa sopan)
   ok.ni da lari tajuk bak kate orang putih pe ek..?? RUN OF THE TITLE..?? entah betol ke tidak...pakai tibai jew ko ni ayu,,, hahaha... ok.. entry aku kali ni aku nk cite pasal minah kepoh n aku siap2 mention lagi name penoh die.. die ni kan kalu sape jumpe jew die nih.. konpem rase geram jew manjang.. nk tgk tak muke die..? nah ameq ni aku tepek muke die.. tapi jangan korang lak meroyan sebab tgk muke die okay..?? nah ameq nih...

 haaa... ni lah die minah kepoh tu.. hahaha... kalu nak tahu.. ni anak buah aku yang sulung..name die..?? bace kt title atas tu sendiri.. penat dah nk taip panjang2.. name da lah panjang.. aku panggil die meera... siyez..aku jadik gile ngn dak kecik bile die ade.. mane tak nyew..muke die jew.. bile aku datang n pagil meeeraaa.... die akan senyum macam aku ni dah lame giler ta jumpe die.. aku pon cm terharu dan geram lah tgk muke die camtu.. kesian kan aku..?? dak tu rilex jew.. aku yang mental lebih... hahah...  tapi kalu die ade..masalah aku rase cam less sikit bile tgk die..see..?? naluri dan peraasan seorang ibu mithali tu da lekat kat aku...hahaha..lebih la ko u... hihi... bile aku rase down ke..tgk die senyum cukup lah.. da settle semua masalah aku..
   agaknyew bile die da besa aku sayang tak die macam mane aku sayang die sekarang..?? hahaha.... nampak sangat kan..?? tapi tape meera jangan risau eyh mak teh owez sayang meera ketat2 taw.. lebiiuu meera... mmuaah... see... ?? aku dpt geralan makteh kot... hehe.. masok ni aku baru ade dua ank buah aku... yes..! im already be a aunt..da tua da ek.. die ni aku call she  minah kepoh sebab die ni sebok,,orang bercakap,die nak bercakp.. nk jugak kn..?? macam paham jew... paling bes muke die mase tgh geram... eeeee.... pakal lah jao.. kalu tak.. lame dah...nah aku tanak cakap banyak..nah ameq aku tepek pixca die  bagi geram sambil garu2 dinding..haha




















0 comments: